poniedziałek, 8 czerwca 2009

przybornik na graty

Od kiedy pamiętam bałagan był przy mnie.Ciągle próbuję go ujarzmić,nie zawsze z pozytywnym skutkiem.Nazwa tego bloga jest w pełni przemyslana i mam nadzieję,że trafiona.Z myslą o pewnej ilosci moich walających sie wszędzie gratów,powstał ten oto przybornik.Wiem,że to kropla w morzu moich potrzeb,ale zawsze jednej kropli mniej do układania...Drugi taki już czeka na lakierowanie...już dwóch kropel będzie mniej:))

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna skrzyneczka na podręczne, walające się drobiazgi, teraz wiesz gdzie szukać nożyczek. (((: A druga skrzyneczka, na jakie przydasie? ((:
    Sama muszę posegregować swoje szpargały w tym celu robię pudełko, ale o tym za jakiś czas na blogu. ((:

    OdpowiedzUsuń
  3. oj i mi by się przydało coś tak ładnego...
    Tak się przyglądam, przyglądam i oczu oderwać nie mogę... Coraz bardziej sama mam ochotę pobawić się "taką wikliną"

    OdpowiedzUsuń
  4. Inno pobaw się:)),ja zawsze służę dobrą radą...poza tym uważaj bo zaplatanie strasznie wciąga:)))

    OdpowiedzUsuń