środa, 10 czerwca 2009

racuchy drożdżowe

hmmmm....smak lata...jak dla mnie bynajmniej.Gdy zaczyna sie sezon na truskawki a potem jagody,nie mogę się oprzeć pokusie zrobienia racuchów.Moje dzieci uwielbiają takie słodkie obiady.Chciałabym się podzielić przepisem,który kiedys znalazłam w necie,i który został ze mną po małych przeróbkach....:))


składniki:

3 szklanki mąki
2 jaja(kurze dziewczęta;))
1 1/2 szklanki mleka
2 łyżki cukru
3 dkg drożdży
szczypta soli
olej do smażenia


mój sposób:
Drożdże rozkruszyć do miski i posypać cukrem.Podgrzane mleko dodać do drożdzy i dobrze wymieszać.W osobnej misecce rozbić jajka i osolić.Dodać do drożdży mąkę,jaja i wymieszać.Pozostawic w ciepłym miejscu przez godzinę do wyrosnięcia.


tak wygląda po wyrosnięciu:))

darmowy hosting obrazków


smażyć na małym ogniu,żeby mogły sobie w spokojnosci powyrastać,oleju nie żałować:))

darmowy hosting obrazków

najlepiej na złoto usmażyć,ale nie zawsze wychodzi:))

darmowy hosting obrazków

no i wczesniej wspomniany sos truskawkowy:))

darmowy hosting obrazków

oczywiscie racuchy uwielbiają cukier puder,także bezstresowo sypcie drogie panie:))

1 komentarz:

  1. Bardzo zgłodniałam, chyba się skuszę, zawsze odchudzać się mogę od jutra. (((:

    OdpowiedzUsuń