wtorek, 11 sierpnia 2009

duży kosz dla R.M.

kosz został zamówiony przez mojego małża dla swojego klienta,na dwulecie pomyślnej współpracy...trochę się z nim ociągałam.obcego jeszcze da się pozwodzić,ale osobnika,który łazi za mną i jęczy,to już trudniej.u mnie najgorsze jest zabranie się do danej wyplatanki,jak mam zrobić cos konkretnego,to marzy mi się jakieś cos,czego jeszcze nie próbowałam:))no,ale cóż,trza się było spiąć i zacząć wielgasa...jego wymiary to 38/28/21cm wysokości razem z pokrywką.za namową Jolanty123 z Babskiego do pomalowania pokrywki użyłam psikadełka.tak bardzo rozpędziłam się z sobotnimi porządkami,że nieobecne dotąd psikacze,nagle pojawiły w różnych formach:))
i tak oto pokrywka kosza stała się ciemniejsza,tak dobrze mi się rozpylało bajcę.ale wcale mi to nie przeszkadza,przy najmniej na pierwszy rzut oka widać co jest co.
poszłam nawet o krok dalej i polakierowalam go również za pomocą sikacza.cala praca malownicza,jak dotąd dosyć pracochłonna,stała się szybką przyjemnością:))polecam ten sposób.tylko pamiętajcie o dobrym zabezpieczeniu swojego warsztatu pracy bo kropki mogą znaleźć się dosłownie wszędzie:))jak wiecie,cos o tym wszystkim wiem:))





6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kosz :) I dziękuję za kursy które wiele wyjaśniły :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknisty kosz! ,,Rozpylaczami,,szybciej i łatwiej się pokryje powierzchnię.
    Trzeba uważać też na płuca - bez maseczki lepiej nie pryskać.
    A kursiki zdjęciowe są świetne - wiadomo co i jak zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak rozpylanie. (((: I co nie dość, że super wyszło, to jeszcze dwa razy szybciej. ((:
    Dziękuję za kursiki. *:

    OdpowiedzUsuń
  4. There's definately a lot to learn about this subject. I really like all of the points you have made.

    Also visit my blog party pills cheap

    OdpowiedzUsuń
  5. I viѕitеd multiple blogs howеver
    the аudio fеatuгe for audio songs existing at this website is genuіnely wonderful.


    Look at mу ωeb page; cheap legal highs

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you, I've just been looking for information about this subject for a while and yours is the greatest I have came upon so far. However, what concerning the conclusion? Are you sure about the source?

    Feel free to surf to my blog post :: legal highs pueblo co

    OdpowiedzUsuń