poniedziałek, 10 sierpnia 2009

jak wykombinować rurki bez nadruku

tajemnica tkwi w tym,z której strony zacząć skręcanie rurki i na jakiej części gazety się skupić...hehe,ja doszłam do tego całkiem przypadkiem:))
zapraszam wszystkich ciekawskich:)) i tych,którzy nie maja co zrobić z wolnym czasem.
powinnam zamieścić przestrogę,że im więcej zakręcicie,tym więcej wypleciecie...i tak bez końca......:))
przede wszystkim trzeba wziąć gazetę i podzielić ją na kilka równych części,ważne jest,aby paski miały mniej więcej 6 cm szerokości.




następnie bierzemy tylko dolne i górne marginesy gazety, a resztę odkładamy sobie na później...

przy skręcaniu rurki,musimy pamiętać o tym,że niezadrukowany margines dolny lub górny gazety,musi znajdować się po lewej stronie.....ot,cała tajemnica...







i tak oto powstała rurka bez nadruku:))

....więcej....:))

....dużo więcej....od wyboru do koloru,od nadruku do dostania w głowie kuku:))...



a tutajwkleję kursik,na którym sama się nauczalam:))mam nadzieję,że się przyda:))

6 komentarzy:

  1. Świetna papierowa wiklina w Twoim wykonaniu. Cudeńka tu można znaleźć.

    Widzę, że też lubisz pająki i Mańka .... za to (i za inne) do moich ulubionych Twój blog wędruje.
    Pozdrawiam

    Dzięki za kursiki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. och,dziękuję:))jeszcze nikt mi tak nie napisał...
    za kursiki nie dziękować,tylko korzystać:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pdziwiam Cię i Twoją cierpliwość. Byłam kiedyś na kursie papierowej wikliny, bo lubię różne rękodzieła tylo, że do stworzenia czegoś konkretnego zbrakło mi cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że pokazałaś jak skręcać te rurki, ja robię to pierwszy raz i już dziś jedną gazetę wykorzystałam do tego celu. Teraz widzę, że się trzeba trochę napracować żeby jakiś koszyczek zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. amberrose cieszę się,że ci się podoba,skręcaj kochana na zdrowie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. i keep coming back to your amazing baskets...everything looks so easy in the tutorial,lol but i wasn't able to finish one!great patience and perfect outcome!!hugs,ildi

    OdpowiedzUsuń