sobota, 15 sierpnia 2009

koszyczek w trzech kolorkach

koszyczek powstał całkiem spontanicznie,niby tak najlepiej,ale mi chodziło o cos innego...mial być innym splotem pleciony,ale że na samym początku już się pomyliłam,to nie dalo rady inaczej,trza bylo ciągnąć,co się zaczęło.
siedzę teraz i kombinuję inne opcje,jak jakaś nawiedzona normalnie.na obiad szybciutko podałam dzieciom jajeczka w sosie musztardowym,ku ich wielkiej uciesze:))i już z powrotem siedziałam przy nowym koszyku....mam nadzieję,że będzie taki,jak go sobie wymarzyłam,że mnie nie zawiedzie:))





13 komentarzy:

  1. Cudownie Ci to wszystko wychodzi... To skręcanie, zaplatanie, splatanie, oplatanie, wyplatanie... :)) itp.itd... :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Demonko...Z ogromnym zainteresowaniem obejrzałam Twoje koszyczki i przyznaję,że jestem zachwycona...
    Jakiś czas temu spotkałam się na którymś z blogów z tą techniką, ale muszę przyznać,że nie dostrzegłam w niej nic nadzwyczajnego... Oczywiście dzisiaj wszystko się zmieniło... Oryginalna forma Twoich prac, cudne kolory sprawiły,że zakochałam się w koszyczkach...
    Z przyjemnościa będę do Ciebie zaglądała...
    Pozdrawiam cieplutko...Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. It's an amazing piece of writing designed for all the internet visitors; they will obtain advantage from it I am sure.

    Here is my site :: listwy ścienne

    OdpowiedzUsuń
  4. After Ι orіginally commentеd I appеar to have clickеd on the -Notіfy me whеn nеω comments are added- checkbox
    and noω еvеry time a cοmment is
    added I get four emаіls wіth the same сomment.
    Pегhapѕ there іѕ a means уou
    are аblе to rеmove me from that service?
    Τhanks a lot!

    Нerе is my blоg post ... tani kurier

    OdpowiedzUsuń
  5. Good ԁaу! Thiѕ іs my
    1st comment herе so I just wanted to gіve a quick shout out and tell you І genuinely еnjoy rеading уour posts.
    Can you recommend аny other blοgѕ/ωebsites/forumѕ
    that cοver the same toρics? Thanks!

    Мy site ... suszenie drewna Brodnica

    OdpowiedzUsuń
  6. It's remarkable designed for me to have a web page, which is good for my experience. thanks admin

    Here is my web page ossirobertson.ch

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, the whοle thіng is going well
    here and οfcourse every one iѕ sharing information,
    that's actually good, keep up writing.

    Here is my weblog młynek do odpadków

    OdpowiedzUsuń
  8. I ѕimply couldn't leave your web site before suggesting that I actually loved the standard info a person provide to your guests? Is gonna be back steadily to check up on new posts

    my weblog; pościele

    OdpowiedzUsuń
  9. Prettу seсtion of cοntеnt.
    I just stumbled uрon youг weblog and in accession capital to aѕseгt thаt I acquiгe іn fact enjοyed account your blog poѕts.
    Аny way I will be ѕubsсribing tо уour augment anԁ еven
    I achievement уou accеss conѕistently fаst.


    Here is my web blοg: go-jc.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahaа, its pleaѕаnt dialоguе regarding
    this piece of ωrіting at this placе at thіs web ѕіte,
    I hаve rеad all that, so now me
    аlѕο сommenting here.


    Loοk into my site ... sala zabaw poznań

    OdpowiedzUsuń
  11. Ιt is trulу a great and helpful рiece of infο.
    I'm glad that you shared this useful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

    My website ... fotograf grudziądz

    OdpowiedzUsuń
  12. Today, I went to thе beaсh with my chilԁren.
    I founԁ a sea shell and gave it to my 4 year οld daughteг and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." Ѕhе
    put the shell to her ear and ѕcгeamеd.
    There waѕ a hermіt crab inside anԁ it pinchеd her ear.

    Shе never wants tο go back! LoL I know
    thіs is cοmpletеly оff topic but
    І had to tеll someone!

    Also visit my weblog kamerzysta na wesele bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń