czwartek, 4 lutego 2010

kusudamy

jejciu,jak ten czas leci...przed chwilą świętowałam Nowy Rok,a tu już luty się zaczął...nie narzekam,że czas szybko leci,właściwie niech skończy się już ta zima bo strasznie mnie męczy....zresztą nie tylko ona...jakieś fatum chyba nade mną wisi...ciągle jakieś problemy,jak nie włamania do zakładu mojego małża,całkowite padnięcie dysku,to dziś na ten przykład bankomat kartę mi zeżarł:((z nerwów i bezsilności aż się popłakałam...ciekawe co przyniesie jutro,strach się bać normalnie....choć co gorsza,dzisiaj się jeszcze nie skończyło i może mnie jeszcze zaskoczyć...ostatnie tygodnie spędziłam na składaniu karteczek,bardzo mnie to wciągnęło,pozwala nie myśleć o wszelakich problemach...tak sobie siedzę,jak świstak jakiś i w całkowitej ciszy,przede wszystkim umysłowej,klecę moje kusudamy....





...za przykładem Anny z Pracowni Koroneczka uwolniłam swoje komentarze...
zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do komentowania:))

12 komentarzy:

  1. Zapraszam na poszperanie na mój blog
    http://szydelkowekoronki.blog.onet.p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu,ale moja wyszukiwarka nie odnajduje Twojej strony:(a z chęcia bym wpadła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne kusudamy! Podziwiam!
    A pech i mnie się trzyma uparcie, mam nadzieję, że to nie jest taki pechowy rok :-/
    Stronka szydełkowa chyba ci się nie otwiera bo tam ł zeżarło na końcu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pecha ciąg dalszy, miało być l a nie ł. Bo końcówka adresu powinna być pl.

    OdpowiedzUsuń
  5. a faktycznie,zaraz sprawdzę,gapa ze mnie...:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwabiły mnie t kusudamki:) Kaktusy jak ja je kocham!!! i Zazdroszczę, ze potrafisz takie piękne zrobić:) Ja beztalencie jestem do tego:(
    A komentowanie oj jaka ulga, wszystkie kombinacje możliwe:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa na babskich, bardzo mnie cieszył:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się że do Ciebie trafiałam :) wiele nas łączy... będę zaglądać :)
    a prace imponujące!
    pozdrawiam piekielnie ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudności ! jestem pod wrażeniem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, a może zamieścisz zdjęcia jak je wykonać, z papierowej wikliny już skorzystałam. Albo przynajmniej linki do stron z których korzystasz. Proszę, proszę proszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale te kaktusidka,tego nie potrafie:(.Jakbys robila jakis kursik,to ja sie pisze na ogladanie:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kochane dziękuję Wam za liczne komentarze:))co do kusudamek i kursiku,sama korzystałam z You tube,jakos bardziej przemawia do mnie oglądanie,jak to sie składa....wystarczy tylko wpisać w you tubie origami kusudama venus...na pewno znajdziecie...mi najwięcej trudności sprawiło ostateczne złożenie kwiatka...jakby co ,pytajcie,postaram się na wszystkie niejasności odpowiedzieć:))

    OdpowiedzUsuń