środa, 2 lutego 2011

uwaga złodziej!!!

jakiś drań ukradł mi całą dobę!!!
nie zdarza mi się to zbyt często bo jednak czego,jak czego,ale czasu pilnuję jak ognia...ponieważ czas mi się radykalnie skurczył ostatnimi czasy,koniec laby(praca,praca Kochane!),nie poczyniłam żadnego profesjonalnego losowania...
odbyło się one na zasadzie "Łucja podaj liczbę od jeden do dwunastu...wróć do trzynastu"....
takim właśnie sposobem wygraną została liczna 4!!!
patrzę zatem kto kryje się pod tą cyferką...mam!!
Marrgott poproszę o adres a wszystkim innym dziękuję za pozostawione komentarze:))
mam nadzieję,że mimo wszystko bawiłyście się dobrze:))

P.S.
Marrgott czytając Twój komentarz tym bardziej mi miło bo wiem,że gdziekolwiek byś nie postawiła śliwkowego odpadu,to będzie pasował:)


zatem papapa całusów sto dwa i do następnego...............

2 komentarze:

  1. ojej, bardzo się cieszę aż uwierzyć nie mogę, tak się cieszę; dziękuję, dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie po odbiór dwóch wyróżnień:-)

    Pozdrawiam
    SBT
    http://sbt2012.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń