środa, 21 marca 2012

Ptaszęta

zima,zima i po zimie:)
nawet nie wiecie,jak bardzo mnie to cieszy...
muszę odszyć się od trybu misia-śpiocha,
odkurzyć kąty,
pozbierać wszelakie pajęczynki
i pobudzić się jakimś cudem do życia...
pomaga mi bardzo to,
że odwiedzacie moje ciemne kąty,
no i to,że zostawiacie po sobie ślad,
w postaci komentarzy:)
bardzo Wam za to dziękuję:))

przeglądając "Wenę"....(tak,tą samą....),
natrafiłam na takie ptaszęta....
troszkę podobne są do ptaszków-wisielców,
jakie robiłam jakiś czas temu,
tylko te są bardziej spłaszczone w wyrazie,
co oczywiście nie ujmuje im uroku osobistego:))
dorobię jeszcze kilka i zrobię z nich zawieszki gałęziowe,
będą cieszyć moje oki jeszcze bardziej:))





pozdrawiam wiosennie:)
demonka

7 komentarzy:

  1. Jejku! Jakie fajne!
    Całe stadko takich będzie fajnie wyglądało na gałązkach, idealna wiosenna dekoracja!
    I ja się cieszę z nadejścia wiosny, choć energii wciąż brak. To chyba kwestia przesilenia :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądają te ptaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Escreva mais, isso é tudo que tenho a proferir.
    Literalmente, parece que você contou com uma inspiração
    para efectuar seu ponto. Você certamente sabe o que você está
    falando, por que jogar excepto a sua perceptibilidade
    em somente colocar vídeos para o seu site quando você poderia
    estar nos dando um pouco esclarecedor para pronunciar?


    Feel free to visit my page; acabar Com manchas de Acne

    OdpowiedzUsuń
  4. I've been browsing on-line more than 3 hours as
    of late, yet I by no means found any attention-grabbing article like yours.
    It is pretty price enough for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made excellent content as you
    did, the net shall be much more useful than ever before.


    My web-site; anti wrinkle cream

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey There. I discovered your blog the usage of msn. That is a really smartly written article.
    I will be sure to bookmark it and return to learn more of your helpful info.
    Thank you for the post. I'll definitely return.

    Feel free to surf to my website; pure cleanse review

    OdpowiedzUsuń
  6. Nader ciekawe miejsce oraz wspaniale czyta się twoje teksty :) Czekam na dodatkowe i zapraszam do siebie na moją stronke internetową - pewnie jeszcze nie raz tutaj wejde poczytać twoje wpisy ;-)

    OdpowiedzUsuń